Alla inlägg under februari 2007

Av Fluffyn - 27 februari 2007 18:04

Det här är ett bevis på att Fedora-kissen faktiskt varit nära Love! Och lääänge oxå! De sov i en hel timma i spjälsängen!Och IDAG har Love fått sin 3e tand! Vad jag har väntat för det var ju fyra månader sedan de andra tänderna dök upp!Och den tredje kom nere den med.

Av Fluffyn - 26 februari 2007 18:00

Nu är det full rulle här hemma!!! Här packas och fejas! Nu ska vi se till att lägenheten visas från sin bästa sida så att budgivningen blir vild. Så nu ska homestylas eller helt enkelt plockas bort så mycket krims-krams som det bara går! Love och jag var och hämtade banankartonger på ICA att packa i. Jag har redan packat 10 lådor!!På bilden är vagnen fylld med mat, lådor och en sovande Love...

Av Fluffyn - 26 februari 2007 17:57

I lördags var vi på kalas! Loves farbror fyllde 27år och hans tjej 30 och sen var det lite välkommst kalas för Loves kusin, Elias! Här är en bild från festligheterna (ja jag har lekt lite med mobilkameran o satt ihop 4a bilder;-) !)

Av Fluffyn - 25 februari 2007 21:41

Det är helt otroligt!Otroligt roligt!!!Vi vann inte ens budgivningen men de som vann ville inte flytta in förän efter sommaren så vi fick det. Ja, eller fick å fick... nu är vi belånade upp över öronen o jag måste börja jobba tidigare än tänkt. :(Men det ska bli så roligt att flytta o måla och fixa och dona!!! OCH SÅ STORT!!!Så den som är ledig i mitten på april kan anmäla sig till mej så ska jag skriva upp er på min arbetslista!!! Åh, vi ska få flytta och så snart och så stort!Kramar från lyckliga-mej!

Ovido - Quiz & Flashcards