Alla inlägg under april 2007

Av Fluffyn - 8 april 2007 21:01

Vi bor i ett slott= 126 kvm radhus!!!Love har fått en tand idag o en igår!

Av Fluffyn - 6 april 2007 21:20

=ett foto i timmen.Detta var vår långfredag... inte mycket vila men jag lovar att vila lite nån annan dag!

Av Fluffyn - 3 april 2007 10:34

Blir man inte glad av denna så säg!!!Jag har "vunnit" denna (100kr) på tradera o ska göra en mei tai till mej o Love av den! Kommer ju bli såååååå fint!

Av Fluffyn - 3 april 2007 10:08

Jag ser ljuset i mörkret! Oftast är mitt liv lite i obalans, ja på tvären! Som min son här! Det är antingen alldeles föööör bra eller så kommer det ett lass med tråkigheter..Så är det visst alltid i mitt liv, att allt sker på samma gång! Och denna gång är det braiga grejor:-Vi flyttar snart till ett gigantiskt hus (från att ha trängts på 40kvm samt 3 förråd så är det stoooort!)-Jag ÄLSKAR Love!-Det är sol, vår, värme, grönska, tunnare kläder och kärlek i luften!-Våren har smittat av sej på sambon! (Sambon har fått vårkännslor, tihi!!!)-Jag har fått nys om två potensiella drömjobb som nu är lediga (inte för att jag VILL börja jobba men jag måste kontakta dessa ställen så att de vat att jag finns o sen om mirakel skulle ske o de erbjuder kuligaste jobbet med bästa lönen så måste jag ju tacka JA!)-Osså har jag sålt 4 sjalar! Det är sååå kul att folk blir så glada för saker som jag knpåat ihop?! Kanske har alla drabbats av vårkännslor?! Förra gången detta hände så köpte jag mitt förra lilla 40kvm radhus, träffa Danne och fick fastanställning på ett drömjobb!!! Och allt detta på typ en vecka! Det var visst oxå kring påsk... kanske är nåt med påsken? Mer påsk o vårkänsslor till ALLA!GLAD PÅSK PÅ ER!!!

Av Fluffyn - 2 april 2007 10:56

som är på G att bli mei tais!

Av Fluffyn - 1 april 2007 20:21

Ja nu måste jag se till att pengarna, inte bara rullar ut utan oxå, rullar in! Här ska sys snygga, coola & sköna Mei Tais o säljas på tradera!Idag har jag sålt en till en go vän som fick mej att spendera nästan TUSEN SPÄNN på kläder från Me & I. Det blev lite födelsedags t-shirts till familjens Juni-födelsedagsbarn och den gröna hjärtanbodyn till Love och hjärtankjolen till mej!!!! Sååååå fina!

Ovido - Quiz & Flashcards