Alla inlägg under september 2008

Av Fluffyn - 30 september 2008 18:40

Vi visste ju redan i mars att lillasyster skulle komma exakt den3 September igentligen, kolla in det här gamla inlägget. Precis så var det med Loves beräknade födelsedatum, det vi räknat ut stämde till slut bättre än det som framkom av ultraljudet.

Av Fluffyn - 30 september 2008 10:49

Den här tröjan vill Love ha!!! Han har ju faktiskt namnsdag snart... Lillasyster har en likadan body så dom skulle ju bli så syskonfina i dom!!!


Vi var på Lindex igår och jag höll fram olika färger av elefant tröjan och Love ville ha den rosa!!! Kanske för att lillasyster har en rosa? Eller för att elefanterna i "Fem myror" faktiskt ÄR rosa? Så fanns det jättesöta pyjamasar med elefanterna på och Loves mamma Fluff blev helt nostalgisk.... jag kunde köpt hela kollektionen!!! Så gulliga!!!

Av Fluffyn - 30 september 2008 10:46

Så här härligt hade vi det då!!!

Av Fluffyn - 26 september 2008 08:33

Hej kära ni! Ja jo det ÄR sant, vi har ändrat oss igen ang namn. Är det någon som är förvånad??? Så som vi velar!!!


Nå väl, den som väntar på nåt gott....


To be continued...

Av Fluffyn - 22 september 2008 09:57

Det var värst vad svårt det var med namn på världens finaste lillasyster!!!

Vi kommer överens om namn varje dag för att dagen efter inte tycka de är tillräckligt bra eller så kommer vi på ett ännu bättre namn.


Tror snart vi testat alla namn men inget är klockrent. Jo OLIVIA ska hon (nog) heta i mellan namn!


Senaste namnet som faktiskt hållit i sig i flera dagar nu är SAGA. Gulligt och coolt tycker jag!


Frågar man Love: Vad ska bebisen heta? Så svarar han AG-neeeeta! Vad har han fått det ifrån???? Menfrågar man: vad heter bebisen? Så säger han -Tiiiil...SAGA!!! Hon har ju hetat Tilde några dagar här innan vi kom på Saga! Saga kom vi på efter att hon skulle heta Ronja men det känndes inte rätt och Ronja är ju en saga så då blev det Saga.


Andra namn vi haft på g är Leah, Thea, Tuva & Nora.


Innan det har vi haft säkert 30 andra förslag men det orkar jag inte skirva ner nu.


Fortsättning följer...

Av Fluffyn - 22 september 2008 09:45

Här är en annons på lillasyster i tidningen! Bilden är gjord av världens bästa Jenny förstås!


(Syrran tyckte dock att lillasyster ser konstig ut med armarna som "spretar" på bilden. Vad tycker ni??? Jag tycker den är underbar men jag är ju lite konstig oxå!)

Av Fluffyn - 17 september 2008 13:26
2008.09.17 - Share on Ovi

Jag var och klippte mig i dag. Daniel var vänlig nog att lägga upp en bild:



Ovido - Quiz & Flashcards