Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Varning för solen

Av Fluffyn - 27 april 2009 11:21

Vi har redan brännt oss! Hela familjen!

Hade städdag i föreningen i lördags och var ute på förmiddagen och sopade o krattade o grillade korv!

Min panna blev röd. Mannens armar fick "bonnbränna" och Smillas näsa och Loves öron lyser som stoppsigneler!!!!

Nu är det dax att ta fram solskyddskräm!

Idag har vi faktor 30.

Mvh ljushyade familjen!

 
 
Ingen bild

moster

27 april 2009 19:40

Aaaaj!!! ja det är lätt att bränna sig så här på vårkanten... men låter skönt att va ute hela dagen med jobb och korvgrillning.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fluffyn - 29 juni 2009 11:42

Igår var vi på Långsjöbadet och sola och bada, jag och kidsen mina! Love älskade att plaska i vattnet. Smilla var oxå väldigt förtjust, skratta så hon kiknade!!!! Jätte mycket folk och väldigt trevligt! Träffa några vänner o Love lekte med deras barn...

Av Fluffyn - 29 juni 2009 11:10

Nej det är inte mej jag talar om även om jag är lite av pappas ögonsten!!! Nä det handlar om hans verkliga ögonsten: HUSVAGNEN!!! Den ska nu säljas... Känns sorgligt....   Nån som vill köpa kanske? Så här ser den ut! ...

Av Fluffyn - 13 juni 2009 15:41

Här kan ni kolla om ni vill se en riktigt sliten småbarnsmamma! Var de tvungna att filma mig just den dagen för två veckor sedan då jag inte ens kammat mej i håret???...

Av Fluffyn - 12 juni 2009 11:32

Jo tack. Visst har dom öron. Snappar upp både det ena och det andra. För det mesta är det roligt! Som när Love blandade ihop Blixtens kompis Kungen som tävlar på racerbana och kör i kurvor och så hade han precis hört mej prata om Kungens Kurva nån da...

Av Fluffyn - 12 juni 2009 11:30

Ja världens bästa mamma har jag!!! Hon har varit här i 2 dagar och städat och tagit hand om barnen och lagat mat!!!     Världens bästa är det!!!! Tack så jätte mycket!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards