Alla inlägg under september 2007

Av Fluffyn - 30 september 2007 13:20

Så här skönt hade vi det i en hel vecka: Lotta och jag satt/låg på varsin luftmadrass medans barnen plaskade vid poolkanten. Hotellet hade allt man kunde önska sig: ac i lägenheten, god frukost (=frukt) och middag=(våfflor med glass & grädde), barnpool och gullig personal & trevliga gäster/lek kompisar så vi tillbringade 99% av semestern på hotellområdet. (Trode vel aldrig rastlösa-jag skulle gilla en sån semester, men jag måste medge att det var en av de bästa semestrarna. Ever! Charter ruels!)

Av Fluffyn - 30 september 2007 13:16

Här väntar vi i det regniga höstkalla sverige på att få kliva ombord på flygplanet för att sedan kliva ut i värmen på Cypern.

Av Fluffyn - 10 september 2007 09:36

Av Fluffyn - 9 september 2007 21:30

I morgon åker jag och Love till Cypern och solar och badar och i fredags var jag på Berns på gala med jobbet och åt middag och drack champange!


Vi ses nästa tisdag!!!

Av Fluffyn - 5 september 2007 21:18

Love är en riktig stjärna! Det är 3 & 4e gången han är på tv. Och nu dessutom på film! Jag och Love är med i filmen Underbar och älskad av alla där vi står och tränar på ett mamma barn gympa pass precis i början av filmen, man får titta nooooooga! Jag har en brun t-shirt med vita moln på mej. Snacka om att jag hade träningsvärk för även om jag bara syns bråkdelen av en sekund på filmduken så tog det närmare 40 minuter att spela in scenen och att otränad stå och göra samma övning i 40 minuter känns vill jag lova!!!


Sen är vi ju med i en reklamfilm för Intersport som går på tv (jag har inte sett den själv men ryktet går). Det är filmen med killen som springer ikapp bussen. Där står jag och en annan mamma ivägen för den springande killen så han får ta en omväg. Oj oj oj vad han fick springa den dagen det var inspelning!!!! Jag ska föreställa trebarnsmor: en ettåring på armen= Love och tvillingar i en knallröd urban jungel liggvagn (som var tom).


Har ni sett oss?

Av Fluffyn - 1 september 2007 12:02

Här är ett foto som allas vår fotoJenny tagit men det är faktiskt jag som redigerat bilden och tagit bort mammor och skuggor som var ivägen!

Ovido - Quiz & Flashcards